om stillingen

Intern sælger

Vi ansætter løbende, og du skal søge jobbet via LinkedIn.

Stillingen og karrieremuligheder

Målet er at fastholde og udbygge vores markedsposition inden for salg af storkøkken udstyr. Du vil i dit daglige arbejde være i tæt dialog med blandt andet vores eksterne konsulenter, indkøb og lager. Som intern sælger er det vigtigt, at du kan tale med kunder på alle niveauer, kan holde et positivt mindset og er villig til at finde løsninger på vores kunders behov.

Vi sørger for, at du altid er fuldt opdateret på alle de produkter, der indgår i vores løsninger. Du vil løbende komme på messer, leverandørbesøg og kurser, så du hele tiden opbygger ny viden om de nyeste køkkener og salgsteknikker. 

Ved din tiltræden vil du således få en grundig introduktion til vores systemer, processer og produkter samt til dine dygtige kolleger, som har hver deres ekspertiseområde.


Primære arbejdsopgaver og ansvarsområder

  • Oprettelse og behandling af ordrer og tilbud via telefon og mail
  • Tilbudsopfølgning
  • Opmåling af mindre opgaver hos kunderne
  • Teknisk kundesupport
  • Oprettelse og vedligehold af stamdata 
  • Opbygning af og vedligeholdelse af kundenetværk
  • Sikre kunden den bedste løsning til deres behov
  • Sikre langvarige forretningsforhold med kunderne

Kvalifikationer

Faglige erfaringer og kompetencer

  • Minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund 
  • Du behersker engelsk i skrift og tale
  • Erfaring med B2B-salg af tekniske løsninger/projekter
  • Stor grad af teknisk forståelse og indsigt
  • Erfaring med tekniske tegneprogrammer (Revit etc.) er en fordel, men ikke en betingelse
  • Erfaring med Microsoft Office-pakken samt anvendelse af CRM-systemer.

Personlige kompetencer

Du brænder for salg og nyder at tage ejerskab, ansvar og spille en central rolle, når det gælder at opnå store forretningsresultater.

  • Du er serviceminded og proaktiv – du ved, at det er kunderne, vi lever af
  • Du drives af udfordringer, og du er forandringsvillig
  • Du bidrager til det gode arbejdsmiljø og sætter pris på dine kolleger
  • Du har erfaring fra lignende stilling og/eller relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Du evner præcist at analysere kundens behov og videreformidle tanker og ideer til løsninger til såvel kunden som til teknikere
  • Du er initiativrig, resultatorienteret, systematisk og vedholdende
  • Du evner at skabe forhandlingsresultater
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger og evner at handle på dem.

Vi tilbyder

  • Et udfordrende job i konkurrencepræget marked
  • Muligheden for at spille en central rolle i virksomhedens vækstrejse
  • En velkonsolideret virksomhed med en klar vækstplan 
  • Et spændende, uformelt miljø, hvor der stilles krav om høj kvalitet i arbejdet og i de innovative løsninger og produkter, vi leverer
  • Stor mulighed for karrieremæssig og faglig udvikling
  • En travl og spændende arbejdsplads med et stærkt værdisæt
  • Løn efter kvalifikationer, inklusive pension og bil.

 

Ring eller skriv

Hvis du vil vide mere

Ring

Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Torben Schiermer hos Tosch Consulting på +45 2965 1105.

Skriv

Du kan også sende en mail til Torben Schiermer hos Tosch Consulting, hvis du har spørgsmål om stillingerne:

ts@toschconsult.com