Teknisk service

Teknisk service

Står I midt i suppedasen i jeres storkøkken og har brug for en servicetekniker? Kontakt vores serviceafdeling og få hjælp.

Servicetelefon


Mandag – torsdag: 8-16
Fredag: 8-15.30

36 41 28 00
service@hotri.dk

Vi kan hjælpe dig hurtigere, hvis du kender: Hotri-sagsnummer, maskintype og serienummer.

Vagttelefon


Mandag – torsdag: 16-21
Fredag: 15.30-21
Lørdag, søndag og helligdage: 8-17

Ring 36 41 28 00 – Tast 9

Startgebyr og timepris bliver oplyst på vagttelefonen.

Reparation


Du kan indlevere små maskiner på vores lager i Skovlunde:
Mandag – torsdag: 8-16
Fredag: 8-15.30.

Ved større maskiner:
Kontakt servicedesk på service@hotri.dk

Hotri Storkøkken A/S

Fra børnehaver til centralkøkkener

Intet storkøkken uden en stærk servicepartner. Derfor gør vi os umage både før, under og efter et køb.

Fra en lille børnehave med 50 måltider til et centralkøkken, der leverer mad til 12.000 personer – vores kunder er vidt forskellige. Derfor er vores serviceteknikere eksperter i at tilpasse sig forskellige behov og opgaver i storkøkkener.

Hos os får I pålidelig service med fokus på kvalitet. Vi arbejder med de bedste produkter og sikrer, at vores serviceteknikere har solid uddannelse og mange års erfaring i at reparere storkøkkenudstyr.

Hotri som servicepartner

Vi holder styr på jeres maskiners vedligeholdelseshistorik, så vores teknikere har den nyeste status før et servicebesøg.

Under et servicebesøg kan I få råd og vejledning om driften af maskinerne, og når besøget er slut, sender teknikeren en grundig digital servicerapport samme dag.

Den digitale servicerapport viser, hvad der har været af driftsudgifter på hver enkelt køkkenmaskine. Det er nyttig viden, fx når I skal lægge et driftsbudget. Hvis I har brug for det, er vi også klar til at kigge ud til jer og drøfte rapporten.

Den transparente og detaljerede servicerapportering efter hvert besøg giver os et værdifuldt overblik over maskinernes tilstand. For en kæde i vores størrelse har dette ikke kun elimineret misforståelser i driften, men også sikret os bedre indsigt i maskinernes stand på tværs af hele landet.

Hotri servicedesk

Når I ringer eller skriver til os, sidder vores to skarpe servicekoordinatorer, Bettina og Malene, klar i servicedesken alle hverdage for at sikre, at I hurtigt får besøg af en servicetekniker. Vi bestræber os på at være ude hos jer inden for 24 timer.

Kontakt Service

Hotri serviceteknikere

Hos Hotri Storkøkken har vi 10 dygtige serviceteknikere, der alle er uddannede fagfolk. De løser opgaver lige fra opstart af storkøkkener til reparation og vedligeholdelse. Teknikerne har mange års erfaring og det rigtige værktøj med i bilen.

Hotri lager

Storkøkkener har brug for at kunne holde gryderne i kog, så patienter, personale, studerende og gæster får god mad til tiden. Derfor arbejder vi med at have et velassorteret lager af reservedele, så jeres køkken hurtigt kan køre på fuldt blus igen.

Professionel projektmontage

Hotri Storkøkken er leverandør på flere anlægs- og renoveringsprojekter. Det betyder, at vores serviceafdeling er rutinerede i at sikre, at alt udstyr bliver installeret korrekt, og at alle maskiner er funktionstestet.

Serviceaftale

Vil I forebygge driftsstop med en serviceaftale?

Læs om serviceaftale

HotriFlow

Vil I overvåge jeres vandforbrug og undgå kalk?

Læs om HotriFlow

OptiPower

Vil I optimere og følge køkkenets energiforbrug?

Læs om OptiPower

Miljø­bevidsthed
i produkter og proces

Hos Hotri Storkøkken arbejder vi løbende på at blive mere miljøvenlige og bæredygtige. Et af vores tiltag står Serviceafdelingen for. De sørger nemlig for at hjemtage og klargøre køkkenmaskiner, der egner sig til videresalg som brugt udstyr. Det giver længere liv til maskinerne.

Mere om bæredygtighed