om stillingen

Salgskonsulent

Vi ansætter løbende, og du skal søge jobbet via LinkedIn.

Stillingen og karrieremuligheder

Med direkte reference til Salgschefen i Danmark, søger vi en dedikeret salgskonsulent, der har erfaring med teknisk løsnings- og projektsalg samt fokus på opbygning af egen kundeportefølje. 

Dit fokus bliver på større byggeprojekter i kategorien domiciler, skoler, hospitaler og andre offentlige institutioner. Du bliver kundens primære kontaktperson – fra det første møde, til projektet fungerer til kundens fulde tilfredshed. 

Hotri Storkøkkener A/S har et klart mål om at udbygge sin position som den førende virksomhed af tekniske løsninger kombineret med kvalitetsprodukter. 

Derfor sørger vi for, at du altid er fuldt opdateret på alle de produkter, der indgår i vores løsninger. Du vil løbende komme på messer, leverandørbesøg og kurser, så du hele tiden opbygger ny viden om de nyeste køkkener og salgsteknikker. 

Ved din tiltræden vil du således få en grundig introduktion til vores systemer, processer og produkter samt til dine dygtige kolleger, som har hvert deres ekspertiseområde.


Primære arbejdsopgaver og ansvarsområder

  • Opbygning af og vedligeholdelse af kundeportefølje
  • Bearbejdning af større professionelle kunder
  • Fokus på salg af løsninger og projekter fremfor salg af produkter
  • Sikre kunden den bedste løsning til deres behov
  • Sikre et tæt samarbejde med Hotri’s projektledelse samt øvrige back-office-funktioner
  • Sikre fokus på leverancen og, at alle milestones bliver overholdt
  • Sikre tæt kontakt til kunden gennem hele projektfasen
  • Sikre langvarige forretningsforhold med kunderne

Kvalifikationer

Faglige erfaringer og kompetencer

  • Minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund 
  • Du behersker engelsk i skrift og tale
  • Minimum 3 års erfaring med opbygning af egen kundeportefølje gennem etablering af pipeline og sales funnels
  • Erfaring med B-t-B salg af tekniske løsninger/projekter
  • Stor grad af teknisk forståelse og indsigt – herunder kendskab til el og vand
  • Erfaring med tekniske tegneprogrammer/(Revit etc.) er en fordel, men ingen betingelse
  • Erfaring med tilbudsgivning, forhandling og lukning af aftaler/kontrakter
  • Erfaring med udbud og beslutningsprocesser til offentlige virksomheder
  • Erfaring med anvendelse af diverse analyseværktøjer
  • Erfaring med Microsoft Office-pakken samt anvendelse af CRM-systemer.

Personlige kompetencer

  • Du brænder for salg og nyder at tage ejerskab, ansvar og spille en central rolle, når det gælder at opnå store forretningsresultater.
  • Det er vigtigt, at du trives med alle dele af det opsøgende salg, herunder research og opdyrkning af emner, skabe kontakt, forhandle og til sidst at lukke aftalen
  • Du evner at etablere og vedligeholde relationer, også ved meget lange salgsprocesser
  • Du evner præcist at analysere kundens behov og videreformidle tanker og ideer til løsninger til såvel kunden som til teknikere
  • Du er initiativrig, resultatorienteret, systematisk og vedholdende
  • Du evner at skabe forhandlingsresultater.

Vi tilbyder

  • Et udfordrende job i konkurrencepræget marked
  • Muligheden for at spille en central rolle i virksomhedens vækstrejse
  • En velkonsolideret virksomhed med en klar vækstplan 
  • Et spændende, uformelt miljø, hvor der stilles krav om høj kvalitet i arbejdet og i de innovative løsninger og produkter, vi leverer
  • Stor mulighed for karrieremæssig og faglig udvikling
  • En travl og spændende arbejdsplads med et stærkt værdisæt
  • Løn efter kvalifikationer, inklusive pension og bil.

 

Ring eller skriv

Hvis du vil vide mere

Ring

Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte Torben Schiermer hos Tosch Consulting på +45 2965 1105.

Skriv

Du kan også sende en mail til Torben Schiermer hos Tosch Consulting, hvis du har spørgsmål om stillingerne:

ts@toschconsult.com